2010. március 4., csütörtök

ÜDVÖZLET !

KÖSZÖNTÖM LEGUJABB OLVASÓMAT PIROSKÁT EZZEL A KOSÁRRAL,de nem csak őt hanem minden kedves olvasómat !!!
Azokat ,akik nyilvánosan,vagy nem de olvasnak ,azokat akiket szeretek és azokat akik szeretnek de nem csak...hanem mindenkit aki benéz hozzám.LEGYEN ÁLDOTT MINDEN NAPOTOK!!!
Hétfőn igértem képeket a lelkipásztor beiktatásról, még nem kaptam meg talán holnap addig is itt megnézhetitek remélem Piroska nem haragszik meg érte http://pirgergely.blogspot.com/
sajnos nekem nincs gépem de örültem,hogy rátaláltam Piroskára és a képekre is.
BOCS PIROSKA de olyan szép nálad talán nem baj ha másnak is ajáltam blogod.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm a virág kosarat. Aranyos vagy. Áldott hétvégét kívánok nektek. Mátyásról értesits legy szi ha bármi van.Telefonon, ha inklabb ott mondanad el, vagy meg adom az email cimemet is. Udv
    Piroska

    VálaszTörlés