2009. december 17., csütörtök

Mai ige

Szeretem a Mai iget .Ez a kegyelem!„…adatott az a kegyelem…” (Efézus 3:8)

....ez a mai tanitas tudom ,hogy ti is olvassatok...

"Bár nem érdemeljük meg, Isten „teljes örömnek” tartotta azt, hogy megmentsen bennünket. Ehhez mit szólsz?
Egy napon Abraham Lincoln látta, hogy egy ültetvénytulajdonos egy rabszolganőre licitál. Mivel azt feltételezte, hogy az csak azért akarja megvenni a lányt, hogy kegyetlenkedjen vele, Lincoln rálicitált, kifizette az árat, majd felszabadította a lányt. „Ez azt jelenti, hogy most már mondhatok bármit, amit csak akarok?” – kérdezte a lány. „Igen” – felelte Lincoln. „És azt is jelenti, hogy bárhová mehetek, ahová csak akarok?” – hangzott az újabb kérdés. „Igen, hiszen szabad vagy” – válaszolta Lincoln. Könnyek gördültek le a lány arcán, ahogy azt mondta: „Akkor uram, én önnel megyek.” Ez a kegyelem!

Egy koltemenyt talaltam a mi nap az egyik blogon bemasoltam a"Kedvenc verseim"-be ,most pedig megosztom veletek is nekem sokat mondott..

Kegyelem
még nem értettem meg,mi a kegyelem...
igyekeztem:ezt is, azt is kiérdemelni,
megfizetni,leróni.hisz nekem jár,gondoltam
-hiába hallottam annyiszor:kegyelemből...
pedig a tévedéseim ára túlnőtt rajtam,
a bűneim terhe agyonnyomott,
kudarcba fulladt próbálkozásaim
(én jó leszek,helyesen teszek)
előttem sorakoztak vég nélküli,
kígyózó sorban.már kezdem érteni:
nem elég az enyém.odatennék bár mindent:
csepp a végtelen óceánban.mégsem elég.
hogy szabad vagyok:kegyelem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése