2009. december 14., hétfő

ADVENT VARAKOZAS

Advent harmadik vasarnapja.
Nagyon aldott vasarnapunk volt.Mar reggel az imaoran szolt hozzam ,(hozzank) az Ur vigyaznom kell,hogy meg ne nehezedjen szivem az elet gondjai miatt , hogy eberen imadkozva keszen varjam az Urat.Az aranymondast idezve"Ha minden nep a maga istenenek szolgal is mi az Urnak ami Istenunknek neveben jarunk mindorokke "Mik 4:5
MI nem ugy kell varjunk mint a tobbi nep ha nem mint az O menyasszonyai.Megujitotta velunk szovetseget is 18Kicsoda olyan Isten, mint te, aki megbocsátja a bűnt, és elengedi népe maradékának büntetését? Nem tartja meg haragját örökké, mert abban telik kedve, hogy kegyelmet ad. 19Újra irgalmas lesz hozzánk, eltapossa bűneinket, a tenger mélyére dobja minden vétkünket! Ez mar a delutani ige de mintha az uzenet ugyan az lenne meg ha tamad az ellenseg is Hol van az ÚR, a te Istened? 7De én az URat várom, a szabadító Istenben reménykedem: meg is fog hallgatni Istenem! 8Ne örülj bajomnak, ellenségem, mert ha elesem is, fölkelek, ha sötétségben lakom is, az ÚR az én világosságom !Mik 7:7-20
Legyen ez adventben es eletunk minden napjan fegyverunk es batoritasunk ! Csak meg a tegnapi versem idezem :

ADVENT

Dr:Bartó László verse

Valakit én is várok
Szivemben ajtót tárok,
Minden zugot bejárok,
Mert most valakit várok.
Valakit aki engem
A szívével szeressen,
Fáradt hideg szívemben
Újra tüzet gerjeszen
Aki nekem az élet
S benne a lelkem éled
Szárnya alá von engem.
Ki gyöz általam s bennem.
Ki kemény harcaimban
Hüségesen velem van
S akkor is megkeres
ha tölle messze mentem.
De szenyel telt szivem...
Ki szabadit meg engem?
S mi lesz velem ha nincsen
Valaki,aki segitsen?
Irgalmazz,Uram,Isten,
S tisztisd meg Te, a szivem
legyen szerény kis lakod,
Legyen a te templomod.

Kivanom neked is "LEGY TEMPLOMA AZ URNAK!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése