2011. július 23., szombat

Nem mondott fel nekem...

Nem mondott fel nekem...
Turmezei Erzsébet

Szolgalatara angyalok sietnek.
Parancsol viharnak és szeleknek.
Megérteni felfogni nem lehet,
hogy meglátott parányi porszemet,
szolgálatába vett.
Szivemben ujjongva dalol a hala
Kerek világon nincs jobb gazda nála !
Mikor szolgálatába fogadott,
nem csak munkát,drága feladatott,
erőt is Ő adott.
Szentlelket adta:segitsen ,vezessen.
Sürgessen: soha ne időzzek resten.
Tekintete rajtam volt szúntelen.
mindenre elég volt a kegyelem.
O maga járt velem.
Talált volna annyi hüsegessebbet,
parancsainak engedelmesebbet.
Csuda irgalmat áldja énekem,
hogy szolgálhattam hosszú éveken,
s nem mondott fel nekem.
Pedig megtehette volna!
S én szegény gyenge,engedetlen szolga,
türelmet,irgalmat dicsérhetem...
mert ezután sem mond fel ...sohasem !
Övé az életem !
ÁLDOTT HÉTVÉGÉT KIVÁNOK MINDENKINEK!

1 megjegyzés: