2010. május 8., szombat

Lelki útravaló a mai napra


...Szeretném ,megosztani veletek e tanitást amit itt találtam ma reggel ...
Atyánk! Életet adtál, de mi elfelejtettük, hogy kitõl kaptuk. Mikor életet adtál nekünk, magad adtad vele. Segíts, hogy lássuk ne csak életünket, hanem benne téged! Ámen.

Mert szeretetet kívánok, és nem áldozatot, Isten ismeretét és nem égõáldozatokat. (Hós 6,6)
Egy alkalommal többen ültünk körbe egy asztalt, és Isten ajándékairól beszélgettünk. Valamelyikünk hozott egy gyönyörû fémdobozt. Könyvnagyságú, nagyon szépen megmunkált, látszott rajta, hogy mûvészmunka. A tulajdonosa nagy gonddal tette elénk, és azt mondta: "Ebben a dobozban mindegyikõtök számára van ajándék." Érdeklõdéssel néztünk rá. Mi csak a dobozt néztük, az maga is ajándék lehetett volna, olyan szép, de a gazdája nem engedte, hogy megelégedjünk a doboz nézegetésével, hanem annak belsejére hívta fel figyelmünket. "A doboz fontos dolgot takarhat számotokra, figyelmesen nézzetek bele!" Mindenki egyenként kézbe vette, hogy beletekinthessen, majd megdöbbenéssel csukta vissza a tetejét. Nem értettem! Senki nem vesz ki belõle semmit, csak szótlanul továbbadják. Rám került a sor. Üres dobozba bámultam bele. Az alja viszont olyan sima és fényes volt, hogy megláttam benne saját tükörképemet. "Ismered és szereted azt, aki visszanéz rád?" - hangzott a kérdés. Mi néz vajon valójában vissza az én életem tükrében? Saját magam hazug képét hiába kergetem, az nem képes bûnbocsánatot adni a bûneimre, vagy értelmet adni létezésemnek. Gyönyörû fémdoboz vagyok, ami arra vár, hogy megtelhessen Isten szeretetével és ismeretével. Ezek nélkül csak egy gyönyörû élettelen doboz maradok, amiben magányosan néz vissza üres tükörképem.
Mintha ezt mondaná (Krisztus): Én vagyok az Út, aki igazságra vezetek, én vagyok az Igazság, aki életet ígér, én vagyok az Élet, melyet megadok. (Clairvauxi Bernát)

Mennyei Atyám, add, hogy ne féljünk belévetni magunkat a te ismereted és szereteted tengerébe, mert ebben a mélységben honol az üdvösség. Ámen
Nagyon drága tanitás engem sziven talált ...Szeretnék a mai napon is megtelni Isten szeretetével kivánom nektek is

1 megjegyzés: