2010. november 19., péntek

TE TUDOD

Te tudod, Uram,
mi a jó nekem,
rád bízom magam,
fogjad a kezem.
Legyél a társam,
az igazságom.
Ez az én vágyam
és vigaszságom.


Te ismersz engem,
munkálkodsz értem,
bár én a tervet
nem mindig értem.
Magasztos elméd
értelmem felett
vezeti feléd
az életemet.

És ha még olykor
mást mond az eszem,
mint amit jókor
én értem teszel,
később már látom,
úgy volt jó minden:
-Taníts meg várnom
mondenkor hitben.
Kell a biztatás, figyelmeztetés magamnak talán másnak is ezért is másoltam be ezt a drága verset...Ő mindig tudja mi jó nekem,nekünk ... mi olyan sokszor elfeledjük ezt...
Olyan jó volt nekem az esti üzenet "Illés elkeseredett ...Hogyan válaszol erre Isten? Nem feddi meg, nem is szavával teszi először erőssé.Pihenésre volt szüksége. Fáradtan sok mindent sötéten látunk ezért szükség van a fizikai megnyugvásra. Majd Isten egy angyala táplálta Illést, hogy új erőre kapjon...Isten az, aki gondoskodik szolgái testi és lelki szükségeiről. "A szükség az embert közelebb viszi Istenhez, és Istent közelebb hozza az emberhez. Eső után jön a napsütés. Minden telet tavasz követ, minden éjre hajnal virrad." (Spurgeon)Az Úr nemcsak beszélgető viszonyban van barátaival, hanem gyakorlati segítség a szükségben. Akik benne bíznak, erejük megújul.Adjunk hálát azokért, akik életünkben eszközök voltak, hogy erőt kapjunk! Legyünk mi is készek mások életében a gondviselés eszközévé válni! /BL/
Tudom ,hogy olvastátok ti is az áhitatból, de hátha mégis van aki nem tudta elolvasni ,nekem nagyon jó volt.
JÓ VÁRNI TÜRELEMMEL , AZ UR NEM KÉSIK IDŐBEN JÖN A SEGITSÉG TŐLLE !
Holnap megyünk Zilahra,nagyon vágyom, hogy feltöltődjem és találkozzam veletek is!
KELLEMES HÉTVÉGÉT ÉS ÁLDOTT IDŐZÉST AZ UR KÖZZELSÉGÉBEN!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szep ez a vers! Sok aldast kivanok nektek Zilahon! Kar, hogy en nem lehetek ott, de gondolni fogok ratok! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Valoban csodalatos alkalom volt Zilahon,es en is nagyon sajnalom hogy nem talalkoztunk,hogy szemelyesen ismerjuk meg egymast.De remeljuk az Ur ad meg ra lehetoseget.Isten aldasa maradjon rajtatok tovabbra is .

    VálaszTörlés
  4. En is sokat gondoltam rád mig oda voltam ,eszembe jutott ,hogy a tavaj eggyütt voltunk...de hála,hogy az interneten te is szedegethetsz a morzsákból.
    ÁLDOTT HETET KIVÁNOK!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Olga! Megnéztem a térképen hol van Bályok, meg fényképeket is nézegettem. Az a kastély nagyon szép. A Te Tündi lányod mikor született? Gréti 2001 nov. 7-én. Nagyon örülök annak, hogy Zilahon találkoztunk, jó lenne, ha lenne még párja...Szeretettel: Piroska

    VálaszTörlés
  6. Tünde 2001 március 28-án született.Hiszem ,hogy még találkozunk,addig is várom beszámolóitokat nagy érdeklődéssel.Ujra és ujra meghallgatom ,ha látni szertnélek a konfit.Örülök hogy megismerhettelek!

    VálaszTörlés